# 108/1971 Sb. - Vyhláška federálního ministerstva práce a sociálních věcí, jíž se mění vyhláška Státního úřadu sociálního zabezpečení č. 102/1964 Sb., kterou se provádí zákon o sociálním zabezpečení, ve znění vyhlášek č. 91/1968 Sb., č. 179/1968 Sb. a č. 75/1970 Sb

- Úplná citace: Vyhláška federálního ministerstva práce a sociálních věcí č. 108/1971 Sb., jíž se mění vyhláška Státního úřadu sociálního zabezpečení č. 102/1964 Sb., kterou se provádí zákon o sociálním zabezpečení, ve znění vyhlášek č. 91/1968 Sb., č. 179/1968 Sb. a č. 75/1970 Sb.
- Stav: Platný
- Znění: Aktuální znění
- ELI: /eli/cz/sb/1971/108/1971-10-20
- Datum vyhlášení: 20. 10. 1971
- Účinnost od: 20. 10. 1971
- Částka: 29/1971

108
VYHLÁŠKA
federálního ministerstva práce a sociálních věcí
ze dne 8. října 1971,
jíž se mění vyhláška Státního úřadu sociálního zabezpečení č. 102/1964 Sb., kterou se provádí zákon o sociálním zabezpečení, ve znění vyhlášek č. 91/1968 Sb., č. 179/1968 Sb. a č. 75/1970 Sb.
Federální ministerstvo práce a sociálních věcí stanoví v dohodě s ministerstvy práce a sociálních věcí České socialistické republiky a Slovenské socialistické republiky, s Ústřední radou Československého revolučního odborového hnutí a s ostatními zúčastněnými ústředními orgány podle § 143 odst. 1 zákona č. 101/1964 Sb., o sociálním zabezpečení, v platném znění:

## Čl. I

Vyhláška Státního úřadu sociálního zabezpečení č. 102/1964 Sb., kterou se provádí zákon o sociálním zabezpečení, ve znění vyhlášek č. 91/1968 Sb., č. 179/1968 Sb. a č. 75/1970 Sb., se mění takto:

§ 27 odst. 2 písm. a) zní:

"(2) Výživa se zpravidla nepokládá za zabezpečenou, jestliže

a) jednotlivá osoba je odkázána na příjem nedosahující 550 Kčs měsíčně nebo manželská dvojice (druh a družka) na příjem nedosahující 900 Kčs měsíčně;"

## Čl. II

Tato vyhláška nabývá účinnosti dnem vyhlášení.

Ministr:

Štanceľ v. r.

---

[Kanonická webová stránka](https://pravnianalyza.cz/zakony/sb/1971/108)
