# 75/1970 Sb. - Vyhláška federálního ministerstva práce a sociálních věcí, jíž se mění vyhláška Státního úřadu sociálního zabezpečení č. 102/1964 Sb., kterou se provádí zákon o sociálním zabezpečení ve znění vyhlášek č. 91/1968 Sb. a č. 179/1968 Sb

- Úplná citace: Vyhláška federálního ministerstva práce a sociálních věcí č. 75/1970 Sb., jíž se mění vyhláška Státního úřadu sociálního zabezpečení č. 102/1964 Sb., kterou se provádí zákon o sociálním zabezpečení, ve znění vyhlášek č. 91/1968 Sb. a č. 179/1968 Sb.
- Stav: Platný
- Znění: Aktuální znění
- ELI: /eli/cz/sb/1970/75/1970-10-01
- Datum vyhlášení: 17. 7. 1970
- Účinnost od: 1. 10. 1970
- Částka: 22/1970

75
VYHLÁŠKA
federálního ministerstva práce a sociálních věcí
ze dne 9. července 1970,
jíž se mění vyhláška Státního úřadu sociálního zabezpečení č. 102/1964 Sb., kterou se provádí zákon o sociálním zabezpečení, ve znění vyhlášek č. 91/1968 Sb. a č. 179/1968 Sb.
Federální ministerstvo práce a sociálních věcí stanoví v dohodě se zúčastněnými ústředními orgány a s Ústřední radou Československého revolučního odborového hnutí podle § 143 odst. 1 zákona č. 101/1964 Sb., o sociálním zabezpečení, ve znění zákonů č. 89/1968 Sb., č. 161/1968 Sb. a č. 71/1970 Sb.:

## Čl. I

Vyhláška Státního úřadu sociálního zabezpečení č. 102/1964 Sb., kterou se provádí zákon o sociálním zabezpečení, ve znění vyhlášek č. 91/1968 Sb. a č. 179/1968 Sb., se mění takto:

1. § 16a včetně nadpisů se zrušuje.

2. § 27 odst. 2 písm. a) zní:

"a) jednotlivá osoba je odkázána na příjem nedosahující 500 Kčs měsíčně nebo manželská dvojice (druh a družka) na příjem nedosahující 850 Kčs měsíčně;"

3. § 28 včetně nadpisu se zrušuje.

## Čl. II

Tato vyhláška nabývá účinnosti dnem 1. října 1970.

Ministr:

Štanceľ v. r.

---

[Kanonická webová stránka](https://pravnianalyza.cz/zakony/sb/1970/75)
